Hej hopp kömpisar! Vet ni vad det är för dag idag? Jo, det är Majas första prao-dag! IIIHHHH, vad jag är pirrig! Idag ska alla i min klass få testa på prao, och jag tycker det ska bli super kul! Jag ska praoa på akademibokhandeln, och det passar mig perfekt! Jag älskar ju böcker. A-T, som älskar djur, ska praoa på djuraffären som ligger ett 20-tal meter från bokhandeln. Och vid 12-13 tiden så ska vi äta lunch på ett café i närheten. Det ska bli så himla kul! Jag undrar vad man egentligen ska göra i en bokhandel. Man läser ju inte bara böcker? Kanske packar upp ordrar? Jag får nog iallafall inte stå i kassan, jag vet ju inte hur en kassaapparat fungerar. Men det ska verkligen bli hur kul som helst! Och jag ska ställa in så att det kommer upp ett tidsinställt inlägg här på bloggen så att den inte står tom hela dagen. Och ikväll/imorgon kommer jag berätta om hur det var att praoa, vad som hände, vad jag fick göra osv,osv. 
Men nu måste jag fixa det där tidsinställda inlägget, gnnn! 
Vi ses snart igen!

Puss, Maja.

PS. Om ni själva har praoat någon gång, skulle jag bli jätteglad om ni kommenterade var ni var, hur det var och allt sånt där! Det skulle vara jättekul tycker jag! Bye <3


Kommentera

Publiceras ej