Oj vad hĂ€rligt det Ă€r! Nu Ă€r min sista "riktiga" skoldag den hĂ€r terminen ÖVER! Vi har skolavslutning pĂ„ fredag men imorgon ska hela skolan till ett utomhusbad och grilla. Idag rensade vi och gjorde rent (typ alla hade kladdat pĂ„ dem) vĂ„ra bĂ€nkar. 

Det andra jag ville sÀga var förlÄt för den usla uppdateringen den senaste tiden! Jag Àr skitlat som ni vet, och flera gÄnger har jag tÀnkt lÀgga bloggen pÄ paus men jag har alltid Ängrat mig i sista stund. SÄ nu hade jag tÀnkt ta tag i det hÀr och lÀgga upp nÄt,sÄ ikvÀll kommer ett tidsinstÀllt inlÀgg dÀr jag berÀttar vad jag fick i födelsedagspresent (ej pengar) eftersom jag fyllde Är den tredje. Anlednigen till att det blir tidsinstÀllt Àr för att jag har fiolkonsert med kulturskolan pÄ sofielund ikvÀll klockan 18! Om ni bor i sala sÄ kom gÀrna och kolla!

Kommentera

Publiceras ej