Har ni hört talas om Kigurumi's?
Om ni har det, GRATIS BACON TILL ER GOTT FOLK!
Om ni inte har det, så synd för er! Nah, skojade bara. Jag ska förklara för er! 
Kigurumi's är ungefär som one peice'ar, men med djur motiv (det kan vara annat också men djur är vanligast). Dvs. Om det är en groda, så är huvudet (grodans alltså😂) på luvan, och i vissa fall kommer det med gulliga handskar som ser ut som tassar. Och om det är tex. en panda, som har en svans (en liten en), så är det en liten svans där bak också! De Kigurumi's jag kollat på är gjorda i fleece och går tydligen att åka skidor i... Haha. Jag borde övertalat pappa att åka Vasaloppet i en -.-
 
Kigurumi's finns bla. Att köpa på Kigurumi.se
De kostar 499 kr/ st på båda hemsidorna.
 
Här kommer några bilder!
 
Jag i en grod-Kigurumi (redigerat)
 
Min vän Emelie i en Panda-Kigurumi (redigerat).


A-T i en Flyg-ekorre-Kigurumi (redigerat)
 
Love❤️



1 kommentarer

Ida

12 Mar 2015 18:50

har funderat på att köpa en sån :)

~ Woopwoop, vinnaren är utsedd och ni som inte vann eller hann delta får ett tröstpris! bra va? :) ~

Svar: Vadå vinnare? 😂 (Och tack för att du kommenterade❤)
Mooji🐙

Kommentera

Publiceras ej