Halluuu!
I onsdags var det kramens dag!
Många vet nog inte det, men i alla fall. Jag hann inte lägga upp något då eftersom att jag spelade sims hela dagen, haha. Och då hände en väldigt gullig sak! Mina simmar, en pojke (ett barn alltså) kramade sin lillasyster :D
Nu tänker ni säkert "AMEN VAD ÄR DET FÖR GULLIGT MED TVÅ BARN SOM KRAMAS" men seriöst. DET VAR SKIIIIIIT-GULLIGT. Enligt mig iaf... XD.
Så jag tänkte dela med mig av en bild jag tog när de kramades:
Jag tycker den är gullig i alla fall... haha.
och typ ingen av deras föräldrar bryr sig om dem så Theo (pojken på bilden heter så) för ta hand om sin lillasyster. VÄLDIGT MYCKET. tex. hade Sammie (bebisen heter så, fast hon heter Samantha men det är SÅ långt, så jag kallar henne Sammie) inte fått mat på jättelänge och satt och skrek i barnstolen så Theo fick laga mat (vilket han INTE är bra på) åt henne. Men hon blev nöjd ändå. Bättre något än inget alls, eller hur? 
Han leker väldigt mycket med henne också, de är så söta <3
Tycker ni att jag ska börja skriva om Sammie och Theo
och deras 4 syskon? (De är med i min
Perfect Genetics utmaning, om ni undrar finns ett jättebra
inlägg om vad det är HÄR .
Sammie är arvingen, och
Theo är äldst av 5 barn.)
Kommentera om ni vill att jag ska
skriva om dem och deras knasiga liv!
 
 
 
 
 
HEJDÅÅÅ PÅ EN STUND!
 
 
oxoxo, Majonäs.
 
 
 
BaraLillaMaja, TS3, bara lilla maja, baralillamaja.blogg.se, blogg, blogg.se, hidden springs, lördag, majimajsan, sala, the sims 3,

1 kommentarer

Anonym

24 Jan 2015 20:49

JAAAAAA! Jag älskar PGC's!

Svar: :3
Majonäs

Kommentera

Publiceras ej