HELLUUUUUUU EVERYONE! Idag tänkte jag göra "To much information- tag" dvs. The TMI tag, som är ganska populär nu för tiden (haha, jag låter som en gammal tant)! Frågorna hittade jag HÄR. Jag kommer göra en video där jag svarar på frågorna lite senare. Men okej, let's go!

Vad har du på dig? En gammal, rosa tröja med bambi på, en svart kjol av spets, ett par lila tights, ett par blå-vita knästrumpor samt en rosa leopardmönstrad kofta/tröja från Kappahl.

2. Någonsin varit kär? Yuss, flera gånger. Har just nu en jättestor crush på en kille jag känner.

3. Någonsin haft ett jobbigt break up? Haha, nej. Because jag har varit singel HELA livet. #2fab4you

4. Hur lång är du? Det vill ni inte veta... Ett ord: Jag är skitkort.

5. Hur mycket väger du? I WILL NEVER TELL YOU! Äh, okej. 32 kg.

6. Några tatueringar? Nope, men skulle kanske vilja ha en med mitt favvo-citat på fotleden. ("Only the good die Young, but all the evil seems live forever")

7. Några piercingar? Nee, och jag kommer nog aldrig skaffa några eftersom det verkar göra skit-ont på vissa. Som exempelvis mig.

8. OTP? Hmmm... Från TV-serier, filmer elr böcker? Troligtvis Harry Potter & Ginny eller typ Ron och Hermione. Jag vet typ inga fler par... XD

9. Favoritpogram? Random historieprogram? Idk.

10. Favorit-band? Dolly style <3

11. Någonting du saknar? Mina vänner i skolan och sommaren. Och bacon.

12. Favoritlåt? *sjunger* I AM MOLLY I AM HOLLY I AM POLLY HELLO HIIIIIIIIII!  tjaa, nu fattar ni va?

13. hur gammal är du? Jag är 11 år, men fyller 12 i juni.

14. Stjärntecken? TVILLING YAAAAAY

15. Något du letar efter hos en pojkvän/flickvän? Hen ska vara rolig, snäll och hen ska respektera mig för den jag är och ta sig tid att vara med mig på tex. min födelsedag trots att hen egentligen skulle ha vartit med sina kompisar.

16. Favorit citat/motto?  Som jag sa tidigare, "Only the good die Young, but the evil seems live forever"

17. Favoritskådespelare? Lea Stojanov, Happy Jankell, Emma Watson mfl.

18. Favoritfärg? Vinröd och lajm-grön. Och svart.

19. Hög eller låg musik? Låg, om jag måste välja.

20. Vart går du om du är ledsen? Till min säng, eller så sätter jag mig vid mitt skrivbord och målar. Det brukar hjälpa.

21. Hur långt tid tar det för dig att duscha? Max 20 minuter, men oftast en kvart.

22. Hur långt tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? Eftersom jag inte sminkar mig eller så, så tar det 5-20 minuter. Det varierar.

23. Någonsin varit med i ett slagsmål? Nope.

24. Turn on?  ._.

Turn off?  -

26. Andledningen till att du började blogga? Hmm. Jag har haft ca. 3 bloggar innan den här, fast jag har raderat dem eftersom att jag inte fick några läsare. Men efter c. 2 år utan någon blogg så började jag sakna att skriva. Jag hade just börjat kolla på Moa Murderess, Misslisibell och IJWTBC och alla de där, och jag hade börjat göra videos på Videofyme också. jag hade märkt att många vloggare hade en blogg så då tänkte jag: Varför inte? Vem vet, snart kanske jag också blir som dom! Så jag skapade den här bloggen och den här gången tänker jag INTE GE UPP!

27. Rädslor? Jag är sjukt rädd för mörker, spindlar och ormar. Och sen har jag en liten fobi för att flyga, och en fobi för stora hundar. c:

28. Senaste saken som fick dig att gråta? Vet inte, kanske att min kompis Anton från Stockholm inte skulle komma hem till oss på Tisdag. XD

29. Senaste gången du sa att du älskade någon? För ca. 1,5 timmar sen (:

30. Meningen bakom ditt blogg-namn? (Mitt bloggnamn är BaraLillaMaja) Tjaa, det är väl enkelt. Det är bara jag, jag heter Maja och jag är liten. Kort i alla fall.

31. Senaste boken du läste? Seriealbumet "Berättelser från engelsfors" av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren.

32. Boken du för tillfället läser? Harry Potter och Dödsrelikerna

33. Senaste programmet du såg? Vet inte, typ Marvel Avengers på Disney XD eller nåt.

34. Senaste personen du pratade med? MAMMA <3

35. Förhållandet mellan dig och den senaste personen du sms:ade med? Det var A-T, och vi är BÄSTISAR <3

36. Favoritmat? BAAAAAAAAACCCCCCOOOOOOONNNNNNNN!!!!!!!!! <3

37. Plats du vill besöka: London! Jag och min bästis Leia ska dit på påsklovet och jag längtar så SJUUUUKT mycket! :D

38. Senaste platsen du besökte? Badhuset med Leia :)

39. Är du kär? Som jag nämnde tidigare, JAAAAA<3

40. Senaste gången du blev förolämpad? I fredags , men bara på skämt ._.

41. Favoritsmak på godis? Choklad och Sött C:

42. Vilka instrument spelar du? Fiol och lite gitarr.

43. Favoritsmycke? Ett halsband med ett litet guldhjärta på, och kanske mitt uggle-halsband från Ur och Penn (Visar upp dem i videon)

44. Senaste sporten du spelade? Vet inte ._.

45. Senaste låten du lyssnade på? Den franska verisionen av let it go C:

46. Bästa raggningsrepliken? Seriöst? XD

47. Har du använt den idag? NEJ FÖR DEN FINNS INTE! XD

48. Senaste gången du var med någon? Idag, i badhuset, med Leia.

49. Vem borde svara på de här frågorna? BBBBAAAAAACCCCCOOOOOONNNNN

Så, jag hoppa att ni lärt er något nytt om mig!

Glöm inte att kommentera vad ni tyckte om

inlägget, så hörs vi sen <3

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ C:

 

 

 

 

 

BaraLillaMaja, TMI tag, bara lilla maja, baralillamaja.blogg.se, blogg, blogg.se, januari, majimajsan, sala, söndag,

Kommentera

Publiceras ej