OMG OMG! Jag kollade just in min bloggstatistik (hur många som
läser min blogg) och såg då att det var 71 STYCKEN! På nio dagar
fick jag 71 mer läsare! Jag kom ju tillbaka i fredags från min blogg-
paus och får då på nolltid 71 läsare... Det är stort. Bara igår hade jag
47 läsare. Det har ökat med 24 läsare PÅ BARA EN DAG! Jag är 
sååååååå glad! Det här hade jag aldrig trott när jag startade bloggen
i November förra året. Ni bloggläsare är ju bara fantastiska! Jag raderade
ju mina förra 3 bloggar just för att jag inte hade några läsare... Och
nu har jag ju nästan hundra läsare! Jag är så lycklig! 
BAAAAAACCCCOOON ÅT FOLKET!
Glöm inte att kommentera vad ni tycker om bloggen, jag älskar när ni kommenterar! ❤️
 
 
 
 
BaraLillaMaja, Februari, Mooji, Mooji.Blogg.se, Mooji.se, Onsdag, bara lilla maja, baralillamaja.blogg.se, blogg, blogg.se, majimajsan, sala,

4 kommentarer

C E L I N E

26 Feb 2015 09:37

Grattis!

Svar: Tack så hemskt mycket!
Mooji🐙

Novah

26 Feb 2015 09:38

Gratis

Svar: Tack (:
Mooji🐙

Elena

26 Feb 2015 09:38

Grattis Mooji!

Svar: Tack så mycket!
Mooji🐙

Emil

26 Feb 2015 09:43

Grattis

Svar: Tack (:
Mooji🐙

Kommentera

Publiceras ej