HELLUUUU ALLESAMMANS! Först och främst vill jag bara säga förlåt för att jag har varit så himla inaktiv på bloggen, buhu ): Andledningen är att jag har haft ganska mycket att göra: orkester, teater, läxor, måla, vara med kompisar och varit sjuk. Några gånger har jag varit på G att lägga ut något recept, men alltid ändrat mig i sista minuten. Så nu tänkte jag ta tag i det, trots att jag har min bästis A-T här. Bra kompis jag är, va? Men hon tar inte så illa upp, för hon  nördar just nu ut på FarmVille 2 och kollar på Voltige-videos. japp, det är vi😂 Men hallå Maja, skriv något kul! Visst, uhmmmm... Jag och A-T och mamma var på marknad nere på en marknad tidigare idag, och då köpte vi (både jag och A-T) det här:
  • Rosa-lila peruk (jag)
  • Linne x2 (A-T)
  • Brända mandlar (A-T)
  • Brända mandlar (Jag)
  • Godishalsband (Jag)
  • Hundgodis (A-T) 
  • Mys-tröja (Jag)
  • Kattleksak (Jag)
  • Hundleksak (A-T)
  • Godisremm (A-T)
  • Godis-spray (A-T

En haul där vi visar detta kommer komma ut på videofy, så följ mig gärna där! Jag heter @Majimajsan68 på videofy👋
Och ja, det var allt för idag. Puss och en massa Baconfyllda kramar tills vi ses igen!
 
BaraLillaMaja, Haul, Salas marknad, bara lilla maja, baralillamaja.blogg.se, blogg, blogg.se, lördag, majimajsan, marknad, sala,

Kommentera

Publiceras ej