Hej bloggen! Jag har precis kommit hem från farmor och farfar och är ensam hemma (bortsett från Tipsy, min katt) så då tänkte jag skriva ett kort inlägg innan jag börjar filma på min nästa sketch. Idag var jag som sagt hos farmor och farfar hela morgonen och där kollade jag mest på TV, snacka socialt barnbarn. Så jag skämms lite över det. Men iallafall, imorrn ska jag och mamma åka till Uppsala och gå och shoppa lite där! Jag ska gå in i en butik som heter KawaÉ import, där de säljer japanska saker såsom kjolar, klänningar, yukata's, japansk mat, prydnader, lyckokatter osv, osv. Jag tycker det ska bli jättekul att gå in där eftersom att jag börjat älska Japan, Anime och olika japanskaklädstilar. Men herregud, nu måste jag verkligen börja med sketchen om jag ska hinna med den tills mamma kommer hem. 
Chiao!
BaraLillaMaja, KawaÉ import, bara lilla maja, baralillamaja.blogg.se, blogg, blogg.se, januari, majimajsan, måndag, sala, uppsala,

1 kommentarer

milina.blogg.se

23 Feb 2015 17:19

Vad roligt!

Svar: Ja, jag längtar jättemycket! Och tack för att du kollade in min blogg, kram! ❤️
Majonäs

Kommentera

Publiceras ej