Hej! Jag såg igår att Milina.Se hade skapat (tror jag) en så kallad "positiv utmaning" 
som hon uppmanade alla bloggare till at göra, så jag tänkte testa på det!
 Jag gav en tiggare utanför Ica Maxi i Uppsala en peng. Stackars människor som måste sitta
ute i kylan hela dagarna och försöker samla ihop pengar till sina familjer  medans folk ändå pratar skit om dem varje dag. Det är INTE rättvist! 
1. Milina.se kommenterade min blogg! Jag blev jätteglad, det var första gången någon känd kommenterade här!
2. Våren är påväg, BACON ÅT FOLKET!
3. Jag fick hela 82 läsare på en enda dag! Herregud vad glad jag blev, kunde knappt somna på kvällen :3
4. Jag ska till Avesta badhus med A-T imorgon, jippe!
5. Det är bokrea!
1. Mina vänner! De accepterar mig som jag är och finns ALLTID där för mig! De är världens bästaste vänner, kärlek till dem!
2. Min familj. De är den bästa, roligaste, coolaste och mysigaste familjen som finns! Love 'em❤️
3. Att jag trots att jag är sjukt rädd för att flyga, äntligen ska få åka till LONDON På påsklovet med Leia och hennes familj! Å, vad jag längtar!
4. Att jag faktiskt vågar stå upp för att jag vill klä mig i lolita/fairy kei- kläder och lyssna på Dolly Style! Nästan alla i min klass förutom jag och några av mina vänner tycker att Dolly Style är löjligt och barnsligt och att klä sig i japanska klädstilar såsom tex. Lolita är konstigt (trots att de inte vet vad det är😂). Men jag tänker inte bry mig om dem, jag tänker klä mig hur jag vill vad de än säger!
5. Att min blogg går så pass bra. Visst, jag har kanske inte flera hundra läsare eller så, men jag är glad att jag snart har nått mitt nuvarande mål: 100 läsare på EN ENDA dag! Så fortsätt jättegärna tipsa om min blogg☺️
1. Mina ögon! Jag älskar formen på dem, de är jättevackra enligt mig!
2. Min stil. Jag älskar japanska stilar men jag börjar lite smått med knästrumpor, kjolar, håruppsättningar etc, etc.
3. Att jag är ganska bra på att rita och skriva berättelser. Det är SÅÅÅÅ kul! Och föresten kommer jag börja med en novell som jag lägger ut här på bloggen om ett tag😊
4. Att jag har lätt att få vänner! 💕
5. Mina läppar! 😂👄
 
BaraLillaMaja, Februari, Mooji, Mooji.Blogg.se, Mooji.se, Torsdag, bara lilla maja, baralillamaja.blogg.se, blogg, blogg.se, majimajsan, sala,

Kommentera

Publiceras ej