Halloj! Idag tĂ€nkte jag göra en todays outfit, dvs. Ett inlĂ€gg dĂ€r jag visar vad jag har pĂ„ mig. 👜
OBS! 
Jag gör INTE  reklam för nÄgot av företagen.
 
Det hÀr Àr dÄ min outfit! Sorry för att bilderna blev suddiga, min mobil har inte den bÀsta kameran direkt.
Tröjan, blusen eller skjortan - vad passar bÀst att sÀga egentligen? - kommer frÄn kappahl oxh Àr nÄgra mÄnader gammal, jag tvekar pÄ att den finns i butik. Den har en bröstficka pÄ vÀnster sida och man knÀpper upp den med hjÀlp av knappar. Men den Àr jÀtteskön och passar verkligen min "stil"! Jag Àlskar den!
bilden Àr uppochner hehee...
Och sen sÄ var det ju den urmysiga och sköna sjalen frÄn H&M! Jag fick den igÄr av min kompis Tea och Àr jÀttenöjd med den! Jag kommer garanterat ha pÄ mig den mycket!
 
Och sÄ var det ju den hÀr fabbu tomteluvan frÄn kappahl. Den Àr av rött fleecetyg och nÄt lurvigt, vitt tyg. Den Àr mjuk och skön, men Äker lÀtt av nÀr man springer. I luv iiiit!
Och mina tigths (rÀtta mig om jag stavar fel
😂) Ă€r frĂ„n företaget lingon & blĂ„bĂ€r, som Ă€r nedlagt. Inte nog med att de slutade gör min Ă€lsklingsbyxor, utan de la ner företaget ocksĂ„... De smurfarna. Men hur som helst! Tigthsen (rĂ€tta mig) Ă€r sköna, och otroligt hĂ„llbara! Har haft sĂ„dana hĂ€r sĂ„ lĂ€nge jag kan minnas.
 
Sist, och minst för den delen, Àr mina snygga tomtestrumpor! De gÄr upp till ungefÀr 1 dm under mina knÀn, men det varierar ju sÄ klart efter storlek. Jag vet faktiskt inte varifrÄn de kommer. 
Det hĂ€r var dĂ„ allt för den hĂ€r gĂ„ngen! Jag Ă€r ledsen för att det var sĂ„ dĂ„lig kvalitet pĂ„ bilderna, men det gör nog inget!  Jag lovar att i nĂ€sta inlĂ€gg ska det bli mycket bĂ€ttre bilder. Hoppas jag. 👗
BaraLillaMaja, bara lilla maja, baralillamaja.blogg.se, blogg, blogg.se, december, lördag, majimajsan, sala,

Kommentera

Publiceras ej