Halluu! Idag tÀnkte jag ta mig friheten att visa en bild, eller rÀttare sagt tre bilder,som jag redigerat sÄ att de blivit en Ànda! 
 Bilden förestÀller mina tvÄ vÀnner Alva och Elsa som sitter pÄ en Àlg! Jag Àlskar att göra sÄdana hÀr bilder med hjÀlp av en app pÄ min telefon. "Majimajsan68" Àr alltsÄ min instagram dÀr jag postar alla mina redigerade bilder. 
Vill du ocksÄ ha en bild redigerad som den hÀr bilden? Om du tex. Vill  ha en bild pÄ dig dÀr du stÄr pÄ hÀnder pÄ en hoppande delfin med solbrillor sÄ skickar du in en bild pÄ direct message (stav) pÄ insta dÀr du stÄr pÄ hÀnder och en bild pÄ en hoppande delfin (sÄna finns pÄ typ google) sÄ fixar jag en bild pÄ solglasögonen. Och sen skriver du hur du vill ha bilden redigerad.  Sen fÄr ni vÀnta ett tag och vips lÀgger jag ut den pÄ instagram och taggar dig! Men om ni kopierar den och lÀgger ut den pÄ ERAN insta mÄste ni ge cred, dvs. att ni skriver att det var jag som gjorde den. Ni kan önska bilder pÄ tex. din idol oxÄ! 
Kommentera om ni vill ha en, antigen hÀr i kommentarsfÀltet eller pÄ insta
⬇⬇⬇⬇⬇
BaraLillaMaja, bara lilla maja, baralillamaja.blogg.se, blogg, blogg.se, december, majimajsan, sala, söndag,

Kommentera

Publiceras ej