SĂ„dĂ€r ja!  
Nu ska jag ta och sĂ€tta mig ute i solen och skriva pĂ„ min bok efter typ 2 Ă„rs idĂ©torka. Och Jaa, 11-Ă„ringar kan faktiskt skriva böcker! För jag gör ju det, haha! Boken tror jag ska heta Den glömda kvartetten del 1: MĂ€rket. Och Jaa, jag hade tĂ€nkt att skriva flera delar eftersom jag tror att (om jag skriver fĂ€rdigt den) del skulle bli en VÄÄÄÄLDIGT  tjock bok om jag klĂ€mde in att i en enda bok. Tjockare Ă€n Harry Potter och Fenixordern faktiskt! Jag tror det eftersom jag redan skrivit 4 kapitel (har just börjat pĂ„ det femte) varav ett enda kapitel Ă€r ca 3-4 sidor lĂ„ngt (i A5 papper). Och jag har redan börjat rita filmaffischen (Jaa, jag har för stora drömmar okej?)... Hehe. Om ni tycker den lĂ„ter intressant sĂ„ kan jag publicera första kapitlet pĂ„ bloggen nĂ„gon dag. Kommentera om ni vill det! Men nu ska jag nog gĂ„ ut och börja. Byeee!❀
Och ja, första kapitlet har ett fett wierd
namn. MĂ„ste verkligen Ă€ndra det...😁





Love, Maja.

Kommentera

Publiceras ej