Hej allihopa!
Nu tänkte jag ta upp ämnet GOSEDJUR.
Jag tycker att det är fel att människor blir retade för  att de har gosedjur. Det är inget fel på att vilja ha någon att krama när man är rädd, prata med om saker som ingen annan vet eller bara älska. Man är inte löjlig för att man gillar gosedjur. Nästan alla har ju ett gosedjur när man är liten, ett gosedjur som man älskar, leker med och sover med. Det är inget fel med att ha gosedjur när man är tonåring, eller äldre för den delen. Det är tvärtom MODIGT och GULLIGT att ha kvar ett uppskattat och älskat litet djur. Och tänk på att många som retas för att man har kvar sina gosedjur ofta själva har gosedjur hemma, men vill verka coola inför andra. Tänk på det!
 
Jag själv har kvar mina gosedjur. Visst, jag leker  inte med dem och så, men de är ett bra stöd när jag är ledsen, mörkrädd eller arg. Det är så fullt i fotändan av min säng att jag knappt får plats, haha. Men bara för att jag berättar det så hoppas jag att ingen retar mig efter att ha läst vad jag skrivit här ovanför. De som gör det är väldigt dumma och korkade isåfall.  
 
bildkällor: vet inte
 
 
 
 
Det var allt för idag, ses senare!
xoxo, Majonäs.
 
BaraLillaMaja, Maja tycker till, Sluta mobba!, Teddy bears, bara lilla maja, baralillamaja.blogg.se, blogg, blogg.se, gosedjur, lördag, majimajsan, sala, stop bullying!,

Kommentera

Publiceras ej