Jahopp! Nu har jag duschat och gjort mattelÀxan och nu sitter jag, mamma och pappa och kollar pÄ smartare Àn en femteklassare och Àter rÀkor/revbensspjÀll. Mysigt vÀrre! Jag har pÄ mig min one piece/jumpsuit och mina mysiga, fluffiga, strumpor frÄn Acessorize (London). Idag pÄ förmiddagen var vi pÄ Kulturnatta nere pÄ stan dÀr jag och de andra i min orkester spelade pÄ torget. Sen fikade vi Café jernvÀgen vid tÄgstationen. Sen Äkte vi en "kort" svÀng med bilen och sen nÀr vi kom hem kollade jag in Jack Sparkles blogg. 
Och det som hÀnde sen har jag ju redan berÀttat! Jag kommer skriva ett inlÀgg om idag imorgon.
LĂ€xor💕 (suddade ut svaren ifall
nÄgon av mina fuskare till klass-
kompisar tÀnkte fuska, haha.) 
Majas bÀsta- ett mÄste nÀr jag gör lÀxor!
Nyduschad och frÀsch (:
Fluff-fluff!
 
 


Kommentera

Publiceras ej